شماره تماس مستقیم: 02633525356 - 09125841713
0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

تخت کنار مادر

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

فروشگاه وودی از سابقه درخشانی در زمینه تولید و فروش انواع محصولات چوبی و تخت کنار مادر برخوردار است و طی سالها فعالیت خود توانسته بهترین و با کیفیت ترین محصولات را بفروش برساند و همچنین برای اینکه بتواند سراسر کشور را تحت پوشش خود در آورد اقدام به عرضه محصولات خود به صورت غیر حضوری و به سراسر کشور نموده است.

تخت کنار مادر

تخت کنار مادر از تخت های مناسب برای نوزاد میباشد که در کنار تخت مادر قرار میگیرد و مادر نیز با توجه به نزدیک بودن نوزاد میتواند رسیدگی و مراقبت بهتری را از او به عمل آورد. نگهداری از کودک در تخت مادر امکان پذیر است و بسیاری از مادران نگهداری از کودک خود را بر روی تخت خود بر عهده میگیرند اما این موضوع محدودیت هایی را بوجود می اورد و آزادی عمل را از مادر برای نگهداری از نوزاد میگیرد. تخت کنار مادر این مزیت را ایجاد میکند تا فضای بیشتری در اختیار مادر قرار بگیرد و همچنین کودک نیز فضای جداگانه و به طبع بیشتری را در اختیار داشته باشد. کمبود فضای مادر و همچنین کودک مشکلات زیادی را از جمله تعریق و همچنین عدم تحرک کودک در هنگام خواب را به همراه خواهد داشت.

نکاتی که قبل از خرید تخت کنار مادر باید به آن توجه داشته باشید

برای تخت کنار مادر باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین تخت را خریداری نمایید. برای خرید تخت کنار مادر ابتدا ابعاد و سایز آنرا مد نظر قرار دهید. نسبت به جثه کودک خود باید تختی را تهیه نمایید که  کودک به راحتی بتواند بر روی آن به استراحت پرداخته و بخوابد. در خرید تخت کنار مادر به راحت بودن تخت توجه ویژه ای داشته باشید.  کودک باید فضای راحتی را در اختیار داشته باشد تا بتواند در هنگام خواب احساس کاملا راحتی داشته و بدن او بر اثر سفت و یا خیلی نرم بودن تخت خسته نشود.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()